Tepalų/alyvos ir filtrų keitimas


Skirtingose automobilių markėse alyvos keitimas nėra labai skirtingas ir paprastai atliekamas pagal tą pačią schemą. Norint pakeisti alyvą iš pradžių reikia išleisti alyvą, atsukdami karterio alyvos nuleidomo varžtą (žemiausią karterio tašką). Alyva greitai išteka, pakanka iki 5 minučių, kad išleisti alyvą is karterio, bet apie 2-3% senosios alyvos vis dar lieka sistemoje. Nustatant alyvos būseną, spalvą, priemaišų buvimą, yra nustatmoma ar reikia praplauti variklį.

Pakeitus variklio alyvą, keičiamas alyvos filtras, o pilant nauja alyva i variklį, alyvos lygis turi būti stebimas alyvos matuokliu. Automobilio alyva, turi būti pripilta lygiu tarp žymių „min“ ir „max“. Būtina užpildyti variklį apie 80% variklio alyva ir palaipsniui dapilinėti, stebint alyvos tūrio matuoklį.

Šiuolaikiniams automobiliams rekomenduojamas alyvos keitimo intervalas yra kas 10-15 tūkst. km, tačiau reikia nepamiršti, kad šis skaičius nustatytas, kai automobilis yra eksplotuojamas įprastomis sąlygomis. Drėgnuose klimatuose, esant žiemos sezono šalčiams, pernelyg dulkėtame ore, esant dideliai variklio apkrovai, variklio alyvos naudojimo trukmė sumažėja 25-30%. Alyvos filtro keitimas yra privalomas visada, keičiant variklio alyvą.

Net moderniausias alyvos filtras neužlaiko viso purvo ir dulkių, todėl yra patartina keistis alyvą ir filtrus dažniau. Išsirinkite gerą automobilio alyvą ir filtrą, pirkite tik tą variklio alyvą, kurią patvirtino gamintojas ir kurie atitinka leistinus standartus. Būtina reguliariai tikrinti tepalų lygi, jo trūkumas lems greitą variklio detalių dilimą ir susidėvėjimą. „Autoservisas-Turboost“ automobilių priežiūros specialistai atliks visus būtinus automobilio remontus ir diagnostikos darbus.