Remonto eiga

Pirmas etapas – vizualinis apžiūrėjimas

Turbina Turbina Turbina

Po turbinos apžiūrėjimo pastebėjome, kad turbinos velenas ir malūnas yra pažeisti.

 

Antras etapas – turbinos ardymas

Turbina Vožtuvas Turbina Turbina Kartridžas Kartridžas geometrija geometrija

Pilnai išardyta turbina:

išardyta turbina

Po turbinos išardimo pereiname prie defektavimo.

 

Trečias etapas – defektavimas

vožtuvas velenas

turbinos korpusas turbinos guoliai

Kaip galime matyti, turbokompresoriaus velenas pamėlynavęs dėl alyvos nepakankamumo. Atydžiau apžiūrėję kartridžo korpusą, matome atsakymą, dėl ko atsirado alyvos nepakankamumas: alyvos tekėjimo kanalai yra užsikimšę sodžiais.

Taigi, iš matomo vaizdo galime pasakyti, kad turbinos gėdimo priežastis yra dėl to, kad variklio alyva buvo keista ne laiku arba buvo naudojama nekokybiška alyva, ko pasekoje, alyvos tekėjimo kanalai, kartridžo viduje, užsikimšo sodžiais ir turbinos velenas perkaito negavęs pakankamo tepimo liesdamasis su slydimo guoliais.

 

Ketvirtas etapas – teršalų pašalinimas

Turbinos dalis plauname specialioje plovykloje. Tokioje plovykloje yra šalinami stambūs teršalai, alyva ir kiti purvai.

skalbyklė

Po plovimo turbinos dalys yra smėluojamos specialioje smėliuotėje.

turbinos sraigė turbinos sraigė

Po smėliavimo turbinos sraigės atrodo taip:

turbina turbina

 

Penktas etapas – turbinos surinkimas

Surenkame turbinos kartridžą naudodami naują subalansuota veleną, malūna ir rem. komplektą:

turbinos detalės remonto eiga

Surenkta kartridžą statome ant balansavimo stendo ir balansuojame. Stendo pagalba yra paduodama darbinės temperatūros (apie 80 laipsnių) alyva i kartrižą 3-5 atmosferų slėgiu. Balansavimo metu turbinos balansavimo apsukos siekia iki 200-250 tūkst. apsukimų per minutę ir stebima ar nėra alyvos pratekėjimų.

 

Po balansavimo galutinai surenkame turbiną:

geometrijos surinkimas turbinos surinkimasAtrestauruota turbina turbinos